Poskramianie swojego gremlina
Opis
Rick Carson to geniusz w dziedzinie zgłębiania naszych wewnętrznych konfliktów w sposób nowatorski, by nie rzec zabawny. Jeśli chciałbyś zająć się analizą samego siebie w formie, która - w odróżnieniu od większości przygnębiająco ponurych form psychoterapii - jest optymistyczna i zachowuje poczucie humoru, to ta książka jest dla ciebie idealna. A jest też bonus: to działa.
- LARRY DOSSEY, dr n. med., Redaktor Naczelny Terapii Alternatywnych w zdrowiu i medycynie, oraz autor książek: Uzdrawianie poza ciałem i Uzdrawiające słowa.
Na mojej drodze do głębokiego uzdrowienia "poskramianie gremlina" okazało się narzędziem niepowtarzalnym, pomysłowym i skutecznym. Pomogło mi zrzucić nieco bagażu, który zupełnie niepotrzebnie hamował moje życie. Poza tym to świetna zabawa? Gorąco polecam!
- JOAN BAEZ
Niniejsza książka to w pełni uaktualnione wydanie klasycznego dzieła z roku 1983, które przedstawiało skuteczną metodę uwolnienia się od blokujących nas zachowań i przekonań. Rick Carson, twórca słynnej Metody Poskramiania GremlinaTM, uzupełnił książkę, włączając nowe ćwiczenia interaktywne, przykłady z prawdziwego życia, z którymi wszyscy możemy się identyfikować, oraz nowe obmierzłe gremliny dojrzałe do poskromienia. Carson łączy swój swobodny styl, taoistyczną mądrość, teorię zmiany w ujęciu zen oraz solidną psychologię w zrozumiały, niepowtarzalny i praktyczny system dla przegnania tkwiącej w nas klątwy. Wśród rzeczy, których się nauczysz, są:
- techniki uzyskiwania odstępu pomiędzy naturalnym sobą a potworem własnego umysłu,
- nadzwyczajna moc po prostu zauważania oraz bawienia się możliwościami,
- sześć kluczy do utrzymania równowagi emocjonalnej pośród wrzenia.
Dane techniczne
Pełny tytuł | Poskramianie swojego gremlina. Zdumiewająco prosta metoda, by samemu sobie zejść z drogi |
Tłumaczenie | Julian Brudzewski z j. angielskiego |
Język oryginału | angielski |
Format | 170x240 mm |
Ilość stron | 196 |
Oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-60528-79-2 |
EAN | 9788360528792 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.