Zarządzanie samym sobą czyli książka dla każdego
Opis
Książka, którą trzymasz w ręku jest zupełnie inna od wszystkich książek z zakresu zarządzania. została napisana pół żartem, pół serio, przez co jest:
• ATRAKCYJNA,
• EDUKACYJNA,
• PRAKTYCZNA,
• ZABAWNA,
• TAKA, JAKIEJ JESZCZE NIE MA NA RYNKU !!!
JEJ WYJĄTKOWĄ CECHĄ JEST TO, ŻE AUTOR POSIADA UMIEJĘTNOŚĆ PISANIA O SPRAWACH TRUDNYCH I WAŻNYCH W ŻYCIU W SPOSÓB PROSTY I BARDZO PRZYSTĘPNY
Książka jednocześnie uczy i bawi – służy nie tylko do czytania, ale przede wszystkim do myślenia oraz do codziennego stosowania w życiu osobistym i zawodowym. Jej adresatem jest bez wyjątku każdy człowiek, a jej tematyka dotyczy bardzo wielu spraw i problemów, z którymi boryka się każdy z nas. Zawiera liczne praktyczne porady i podpowiedzi mówiące o tym, jak te problemy rozwiązywać, dlatego z pewnością znajdzie zastosowanie w każdym domu, rodzinie czy firmie.
Książka jest przeznaczona dla osób, które mają problemy z zarządzaniem samym sobą, własnym czasem, rodziną, zdrowiem, pieniędzmi oraz w ogóle z zarządzaniem. Jest to książka dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w życiu osobistym, zawodowym i rodzinnym.
* * *
Prof. zw. dr hab. HENRYK BIENIOK jest uznanym autorytetem z zakresu zarządzania i przedsiębiorczości, w tym zarządzania samym sobą. Posiada w dorobku naukowym ogółem 505 publikacji, w tym 40 książek. Jest PROFESOREM HONORIS CAUSA Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz wykładowcą w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach. Prowadzi także wykłady na kilku uniwersytetach III wieku i studiach podyplomowych dla menedżerów. Sam był też biznesmenem oraz doradcą wielu prezesów i dyrektorów różnych przedsiębiorstw.
Dane techniczne
Autor / autorzy | Henryk Bieniok |
Wydanie | Pierwsze, 2021 |
Język oryginału | polski |
Format | 160x230 mm |
Ilość stron | 424 |
Papier | biały offset 80g |
Oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-7649-244-5 |
EAN | 9788376492445 |
Wydawca | Wydawnictwo KOS s.c. |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.