Najciekawsze miejsca mocy na świecie
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przewodnik omawia najbardziej reprezentatywne, unikalne i niesamowite miejsca mocy na świecie, będące punktami koncentracji silnych oddziaływań Ziemi i Kosmosu. Czytelnik pozna nie tylko ich dzieje, architekturę oraz zdobiące je malowidła czy rzeźby, ale dowie się również o niewidzialnych energiach, które w nich występują. Zwiedzając takie obiekty nie powinniśmy koncentrować się wyłącznie na tym, co zewnętrzne, przedmiotach materialnych i dziełach sztuki, ale również otworzyć się na ich subtelne oddziaływania. Dzięki temu odczujemy jedność z siłami Natury, doenergetyzujemy organizm, a nawet uzyskamy impulsy do rozwoju duchowego. Z książki dowiemy się też, jak samodzielnie rozpoznawać miejsca mocy oraz korzystać z ich radiacji.
Leszek Matela jest znanym publicystą, podróżnikiem, a zarazem badaczem zjawisk nieznanych, autorem 63 książek oraz kilkuset artykułów. Odwiedził dotychczas 77 krajów na wszystkich kontynentach, w których starał się zgłębić sekrety miejsc mocy. Zebraną wiedzę prezentuje w tej publikacji.
Zapoznajmy się z tajemnicami m.in. Wielkiej Piramidy w Gizie, Stonehenge, Glastonbury, Machu Picchu, Teotihuacan, Chichen Itzy, Angkor Wat, Jerozolimy, Medziugorie, Kioto, Aksum, Aten, Rzymu, Wawelu czy Uluru oraz wielu innych unikalnych miejsc na całym świecie.
Dodatkowe informacje:
• Recencja ze strony internetowej Autora
Dane techniczne
Autor / autorzy | Leszek Matela |
Ilustracje / zdjęcia | TAK - ponad 120 + kolorowa wklejka |
Redakcja / korekta | Danuta Szulczyńska-Miłosz |
Pełny tytuł | Najciekawsze miejsca mocy na świecie. Przewodnik inny niż wszystkie |
Wydanie | Pierwsze |
Rok wydania | 2024 |
Język oryginału | polski |
Format | 145x205 mm |
Ilość stron | 380 + 8 stron wkładka kolor |
Papier | biały offset |
Oprawa | miękka |
Grubość grzbietu (w mm) | 20 |
ISBN | 9788376493299 |
EAN | 9788376493299 |
Wydawca | Wydawnictwo KOS s.c. |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.