Reklamacja towaru

Przed wysyłką towaru dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad. Każda przesyłana przez nas książka jest zafoliowana specjalną folią termokurczliwą, aby zabezpieczyć towar podczas transportu. Czasami jednak nie z naszej winy zdarzają się w przypadku książek różne wybraki, niezadrukowane strony, itd.


Przypominamy, że każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie, dlatego jeżeli masz zastrzeżenia do otrzymanego towaru, prosimy niezwłocznie o kontakt:

1) pisemnie na adres Sprzedawcy: ul. Agnieszki 13, 40-110 Katowice

2) telefonicznie: +48 32 258 40 45, + 48 32 258 26 48.

3) pocztą elektroniczną: kos@kos.com.pl.

 

Dla nas zadowolenie klienta jest priorytetem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl