Otwarcie trzeciego oka
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Historia lubi się powtarzać... Prawda? Nieprawda.
Historia nie jest jakimś nadrzędnym ożywionym tworem, nie jest zbiegiem przypadkowych sytuacji. Zdarzenia są skutkiem czegoś, co było wcześniej. Inaczej być nie może.
Uznajemy „przypadki” tylko wtedy, gdy nie umiemy określić przyczyny tego, co się dzieje. Łatwo je odkrywamy tam, gdzie ponosimy straty, doznaje-my rozczarowań, albo dzieje się coś niezgodnie z naszymi myślami. Gdy zaś coś nam się udaje, nie musimy odwoływać się do przypadków i chętnie sobie przypisujemy zasługi...
Jeśli masz już dość życia na tej huśtawce wzlotów i upadków, czas zainteresować się absolutnie najcenniejszym darem, jaki człowiek dostał od Egzystencji. Trzecie oko to najważniejszy mechanizm percepcyjny człowieka, który w ogóle umożliwia nam życie. Zdumiewające jest to, że doszliśmy do takiego zaawansowania w wielu dziedzinach życia korzystając z minimalnego ułamka możliwości trzeciego oka.
Trzecie oko nie jest jakąś mistyczną nagrodą zarezerwowaną dla wybrańców. Świadome korzystanie z jego funkcji jest największym prezentem, jaki możesz sprawić sobie w tym życiu. Efektem będzie lepsze wykorzystanie czasu, efektywniejsza praca, satysfakcjonujące związki z innymi ludźmi, sprawniejsze funkcjonowanie w społeczeństwie – krótko mówiąc, będziesz po prostu lepszym człowiekiem.
Niniejsza publikacja jest wprowadzeniem do fascynującego świata trzeciego oka. Znajdziesz tu najważniejsze informacje decydujące o przebiegu procesu otwierania trzeciego oka. By przebiegał on sprawnie i w każdej chwili przynosił Ci korzyści, musisz wiedzieć, co się w Tobie dzieje.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Ilustracje / zdjęcia | TAK |
Pełny tytuł | Otwarcie trzeciego oka. Jak osiągnąć wszystko czego potrzebujesz |
Wydanie | 1 |
Język oryginału | polski |
Format | 145x205 mm |
Ilość stron | 48 |
Oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-7649-070-0 |
EAN | 9788376490700 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.