Miłość, miłość, miłość - Potęga akceptacji
Opis
Codziennie doświadczamy wielu sytuacji, z których część jest trudna do zaakceptowania, co niestety rodzi konflikty, dyskomfort czy niezadowolenie. Ta książka stanowi podsumowanie podstaw bezwarunkowej miłości i akceptacji.
Dzięki licznym narzędziom i przy pomocy autentycznych historii ta książka pomoże Ci lepiej doświadczyć takich sytuacji we własnym życiu, a przede wszystkim im zapobiegać. Szczególny nacisk autorka kładzie na akceptację choroby (swojej i innych), śmierci (własnej i cudzej), starości, straty, wyborów bliskich, wyglądu fizycznego, słabości i urazów. Krótko mówiąc, nauczy Cię akceptować to, co może wydawać się nie do przyjęcia.
Śledząc rozwój bohaterów, odkryjesz niezwykłe korzyści, jakie wynikają z wielkiej mocy prawdziwej miłości i akceptacji. Będziesz także w stanie rozpoznać różne aspekty miłości, poprzez miłość synowską, braterską, rodzicielską, intymną, przyjacielską, zaborczą, namiętną i bezwarunkową.
Ta wyjątkowa książka podniesie Twoją świadomość i będzie Cię wspierać w różnych sytuacjach, z którymi będziesz się spotykać w ciągu swojego życia.
Lise Bourbeau – autorka o międzynarodowej renomie, wydała 26 książek, w tym bestseller: „Wsłuchaj się w swoje ciało, to twój największy przyjaciel na Ziemi”. Od założenia swojej szkoły w 1982 w Quebecu, jej nauczanie i wydane książki pomogły dużej liczbie ludzi poprawić jakość życia i zrealizować konkretne zmiany. Prowadzi warsztaty w ponad 25 krajach i aż w 12 językach.
Dane techniczne
Autor / autorzy | Lise Bourbeau |
Redakcja / korekta | Danuta Szulczyńska-Miłosz |
Pełny tytuł | Miłość, miłość, miłość - Potęga akceptacji |
Tytuł oryginału | Amour, Amour, Amour – La puissance de l’acceptation |
Wydanie | Pierwsze |
Rok wydania | 2024 |
Tłumaczenie | Marta Talacha |
Język oryginału | francuski |
Format | 145x205 mm |
Ilość stron | 282 |
Papier | biały offset |
Oprawa | miękka |
ISBN | 978-83-7649-324-4 |
EAN | 9788376493244 |
Wydawca | Wydawnictwo KOS s.c. |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.